آرشیو خبرها

گزارش تصویری حضور فعال شاهین در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن،سیمان،فولاد،تونل سازی،راهسازی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان (ISMEX 2024)

گزارش تصویری حضور فعال شاهین در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن،سیمان،فولاد،تونل سازی،راهسازی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان (ISMEX 2024)

مجتمع تسمه نقاله شاهین پیرو اجرای برنامه ریزی های هدفمند در جهت معرفی محصولات و خدمات خود و توسعه ارتباط مستقیم با مخاطبین عزیز، پس از شرکت در نمایشگاه تهران و یزد، حضور در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن،سیمان،فولاد،تونل سازی،راهسازی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان (ISMEX 2024) را که از  13 لغایت 16 دی مـاه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار گردید را نیز با موفقیت به ثمر رساند و به نتایج مثبت و اهداف تعیین شده خود دستیافت. در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه ارائه میگردد:

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن،سیمان،فولاد،تونل سازی،راهسازی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان (ISMEX 2024)

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن،سیمان،فولاد،تونل سازی،راهسازی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان (ISMEX 2024)

برنامه ریزی مجتمع تسمه نقاله شاهین جهت حضور بیشتر و متوالی در نمایشگاه های داخلی به منظور ایجاد ارتباط بیشتر و معرفی محصولات و خدمات شاهین به مخاطبین و متخصصین و مدیران محترم صنایع مختلف با تلاش همکاران محترم این شرکت ادامه دارد و اینبار این شرکت معتبر و فعال در صنعت لاستیک ( به جز تایر ) با حضور در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین معدن،سیمان،فولاد،تونل سازی،راهسازی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان (ISMEX 2024) که از  13 لغایت 16 دی مـاه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود در سالن B غرفه شماره 14A ، در انتظار ملاقات  مخاطبین محترم و گرامی است.

پیشاپیش مقدم کلیه بازدیدکنندگان را گرامی میداریم.

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین درهشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته یـزد

شرکت مجتمع تسمه نقاله شاهین در هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته یـزد

پس از شرکت در هفدهمیـن نمایشگاه بین المـللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایـع وابسته تهران و استقبال فراوان مخاطبین و متخصصین و صاحبان صنایع از حضور این شرکت در نمایشگاه ، با هدف تداوم فعالیت های نمایشگاهی به منظور ایجاد ارتباط بیشتر و معرفی محصولات و خدمات شاهین مجددا از تاریخ 29 آذر ماه الی 2 دی ماه 1402 در هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته یـزد آماده پذیرایی و ملاقات با مخاطبین گرامی هستیم.

با افتخار از کلیه مدیران و متخصصین محترم دعوت میشود تا از غرفه این شرکت در سالن اصلی نمایشگاه یزد بازدید بعمل آورند.

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در نمایشگاه معدن تهران آبان 1402

گزارش تصویری از حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در هفدهمیـن نمایشگاه بین المـللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایـع وابسته

برگزاری هفدهمیـن نمایشگاه بین المـللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایـع وابسته  که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در آبان مرداد ماه  1402 برگزار شد موقعیت و فرصت مناسبی را برای حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین جهت ارائه محصولات و خدماتش  و ارتباط مستقیم و رو در رو با مخاطبین و مشتریان عزیز ایجاد کرد. مجتمع تسمه نقاله شاهین واقع در سالن 6 نیز شاهد حضور مدیران و مسئولین  خود بود.  میزان استقبال و مراجعه به غرفه مجتمع شاهین چشمگیر و قابل ملاحظه و ستودنی بود. برآیند و حاصل این فعالیت ها قطعا در آینده نزدیک تاثیر خود را در معرفی بیشتر شاهین و توانایی ها، محصولات و خدمات آن و درک نیاز های مشتریان عزیز و گرامی نشان خواهد داد.مدیدریت و کارکنان این مجتمع بر خود لازم میدانند که رسما قدردانی خود را از حضور کلیه مدعوین و مخطبین و مشتریان گرامی  اعلام و با آرزوی ایجاد زمینه های ارتباطی و همکاری بیشتر با اشتیاق در انتظار فرصتی دیگر در آینده نزدیک جهت دیدار مجدد باشیم.   کیفیت و تنوع محصولات و توانایی های این شرکت در تولید محصولات سفارشی و … مورد توجه متخصصین و مخاطبین این صنعت قرار گرفت.

گزارش تصویری از حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در نمایشگاه:

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در 
نمایشگاه معدن تهران
 آبان 1402 حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در 
نمایشگاه معدن تهران
 آبان 1402 حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در 
نمایشگاه معدن تهران
 آبان 1402

حضور فعال مجتمع تسمه نقاله شاهین در نمایشگاه IRAN CONMINE 2023 تهران 1402

در پی برگزاری هفدهمیـن نمایشـگاه بیـن المللی معدن، صنـایع معـدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنـایع وابسته  که از تاریخ 13 الی 16 آبان ماه 1402 در محل دائـمی نمایـشگاه هـای بیـن المـللی تهــران و حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در این رویداد صنعتی – بازرگانی با افتخار از کلیه مدیران، متخصصین،کارشناسان و مخاطبین صنایع لاستیک دعوت می نماییم تا از غـرفه مجتـمع تسـمه نقـاله شاهیـن در سالن شماره 6 بازدید فرمایید تا از ایـن طریـق در جهت ایجاد زمینه لازم برای ارتباط بیشتـر و معرفی پیشرفت ها، محصولات و خدمـات جدید این مجتمع گامهای موثـرتری برداشتـه شود.

پیشاپیش مقدم شمارا گرامی میداریم.

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالوژی مشهد

استقبال بازدیدکنندگان و متخصصین از غرفه شاهین در این نمایشگاه …

در پی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالوژی مشهد که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی این شهر از31  تیر ماه الی 3 مرداد ماه  برگزار شد، مجتمع تسمه نقاله شاهین نیز در غرفه 50 متری واقع در سالن فردوسی به همراه مسئولین واحد بازرگانی و فروش خود حاضر گردید. کیفیت و تنوع محصولات و توانایی های این شرکت در تولید محصولات سفارشی و … مورد توجه متخصصین و مخاطبین این صنعت قرار گرفت. شاهین با توجه به اهمیت ارتباط با مشتریان و مخاطبین محترم و عزیز خود و تبادل اطلاعات به روز و شفاف، تلاش مینماید تا با شرکت در نمایشگاه های معتبر فرصت و بستر مناسبی برای این ملاقات ها ایجاد نماید. برآیند و حاصل این فعالیت ها قطعا در آینده نزدیک تاثیر خود را در معرفی بیشتر شاهین و توانایی ها، محصولات و خدمات آن و درک نیاز های مشتریان عزیز و گرامی نشان خواهد داد. بر خود لازم و واجب می‌دانیم که ضمن آرزوی دیدار مجدد از تک‌تک عزیزانی که در غرفه شرکت شاهین حضور به هم رساندند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

             

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالوژی مشهد

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین در نمایشگاه معدن و متاالوژی مشهد

با نزدیک شدن زمـان بـرگـزاری نمایشگاه بین المللی معدن و متالوژی مشهد که از تاريخ 31 تیرماه لغایت 3 مرداد ماه 1402 در محل نمايشگاه های بين المللی مشهد برگزار می گردد و حضور فعال مجتمع تسمه نقاله شاهین در این رویداد صنعتی، از شما جهت بازدید از غرفه این شرکت واقع در سالن فردوسی دعوت ویـژه بعمل می آیـد تـا از ایـن طریق در جهت ایجاد زمیـنه های لازم برای ارتبـاط بیشتـر وآشنـایی مخاطبیـن و متخصـصان با پیشرفتها و تولیـدات و خدمات جدید این شرکت گامـهای موثرتـری برداشتـه شود. پیشاپیش مقدم شمارا گرامی میداریم.

حضور مجتمع تسمه نقاله شاهین درهفتمین نمایشگاه صنعت، معدن، فولاد یـزد

با نزدیک شدن زمـان بـرگـزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت، معدن، فولاد، زنجیره تأمین، ماشین آلات و تجهیزات وابسته یزد که از تاريخ 20 لغایت 23 مهر ماه 1401 در محل نمايشگاه های بين المللی یزد برگزار می گردد و حضور فعال مجتمع تسمه نقاله شاهین در این رویداد صنعتی، از شما جهت بازدید از غرفه شماره50 واقع در سالن امید دعوت ویـژه بعمل می آیـد تـا از ایـن طریق در جهت ایجاد زمیـنه های لازم برای ارتبـاط بیشتـر وآشنـایی مخاطبیـن و متخصـصان با پیشرفتها و تولیـدات و خدمات جدید این شرکت گامـهای موثرتـری برداشتـه شود. پیشاپیش مقدم شمارا گرامی میداریم.

حضور فعال مجتمع تسمه نقاله شاهین در نمایشگاه زنجان (Mining Show 2022)

نمایشگاه بین المللی معدن زنجان (Mining Show 2022)  از تاریخ 25 الی 28 مرداد ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زنجان (کاسپین) و به مدت 4 روز برگزار شد و مجتمع تسمه نقاله شاهین نیز با برنامه ریزی قبلی جهت حضور فعال و موثر در این رویداد صنعتی شرکت نمود. ارتباط بیشتر و موثرتر با مخاطبین، مشتریان محصولات و خدمات این شرکت، دریافت اطلاعات لازم و درک بیشتر نیاز مندی های آنان و معرفی توانمندی ها، تجربیات و پیشرفت های جدید شاهین،از نتایج مثبت این حضور محسوب میشود. …

ادامه مطلب

مجتمع تسمه نقاله شاهین در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالوژی مشهد ( MIMEX & METEX )

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالوژی مشهد ( MIMEX & METEX ) از تاریخ 1 الی 4 شهریور ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد و حضور فعال مجتمع تسمه نقاله شاهین در این رویداد صنعتی زمینه ساز ارتباط بیشتر و موثرتر با مخاطبین، مشتریان محصولات و خدمات این شرکت گردید  …